SSL Finland tarjoaa urheilijoille fysiikkaharjoittelua pienryhmissä ympäri vuoden. Pienryhmät ovat yleensä neljästä tai kuudesta urheilijasta muodostuvia vakioryhmiä, jotka harjoittelevat ryhmänsä kanssa sovittuina kiinteinä harjoitusaikoina. Ryhmäharjoitukset ovat aina ohjattuja ja kestoltaan enintään 90min.

 FYSIIKKAHARJOITTELU SSL FINLANDILLA

Fysiikkavalmennuksen kulmakiviä ovat mm.:

  • Anatomia
  • Kuormitusfysiologia
  • Biomekaniikka
  • Valmennusopillinen tutkimusnäyttö
  • Yli kymmenen vuoden kokemus eri lajien urheilijoiden valmennuksesta
  • Kustannustehokas ja edullisempi vaihtoehto tukemaan yksilöllistä tuloksellista ja turvallista fysiikkaharjoittelua

 

SSL TARJOAA NYT 12-18 VUOTIAILLE JÄÄKIEKKOILIJOILLE PIENRYHMÄHARJOITTELUA KEVÄÄLLE / KESÄÄN 2021

SSL on kymmenen vuoden ajan vastannut satojen jääkiekkoilijoiden offseason harjoittelusta - asiakkaanamme on ollut junioreita, Mestis, SM-liiga, KHL, SHL, ja NHL pelaajia, nuorista lahjakkuuksista tunnetuimpiin lajilegendoihin asti.

Jääkiekkoilijoista koostuvalle pienryhmälle suoritetaan ensimmäisellä yhteisellä harjoituskerralla SSL:n jääkkiekkoilijan alkukartoitus ja lajinomaista liike- ja tehontuottokykyä mittaavat testit. Testitulosten pohjalta rakennetaan harjoitussuunnitelma ja annetaan edellämainitut yksilölliset ohjeet. Kestävyyskunnon testaus suositellaan suoritettavaksi Paavo Nurmi Keskuksessa, jossa SSL:n asiakkailla on alennetut hinnat.

Ryhmäharjoittelun lisäksi pakettiin sisältyvät harjoitusjakson ajalta harjoitussuunnitelma, omatoimisen aerobisen harjoittelun ohjelmointi ja yksilölliset lihastasapainoa parantavat harjoitusohjeet.

 

HARJOITTELU SSL:LLA

SSL on urheilijan suorituskyvyn parantamisen ehdoton erikoisosaaja ja edelläkävijä. SSL:n uniikin harjoitussysteemin kulmakiviä ovat anatomia, kuormitusfysiologia, biomekaniikka, sekä valmennusopillinen tutkimusnäyttö. Näihin kulmakiviin nojaten pystymme varmistamaan urheilijan kehittymisen ja tehokkaan, sekä turvallisen harjoittelun.

Jääkiekkoilijoiden harjoittelu SSL:lla perustuu tarkkaan lajianalyysiin ja SSL:n urheilijaluokitukseen. SSL:lla tehtävän lihastasapainokartoituksen ja alkumittausten avulla selvitämme jokaisen pelaajan yksilölliset lihastasapainon ongelmakohdat, jotka eivät vastaa lajin vaatimuksia. Yleisimpiä lihastasapainon ongelmakohtia ovat mm. lantion alueen lihaskireydet, jotka vaikuttavat suoranaisesti mm. optimaaliseen luistelutehokkuuteen ja laukauksen biomekaniikan suorittamiseen. Luonnollisesti lihasepätasapaino altistaa pelaajia myös loukkaantumisille ja rasitusperäisille vammoille. Lajin vaatimuksia vastaava lihastasapaino ja kehon edellytykset toteuttaa jääkiekossa vaadittavia fyysisiä suorituksia on erityisesti junioripelaajien harjoittelussa ensiarvoisen tärkeää.

SSL:lla kehitämme aina pelaajaan kokonaisvaltaista lajispesifiä urheilullisuutta ja kaikkia lajissa tarvittavia voimaominaisuuksia, kestävyysominaisuuksia ja lajinomaista lihastasapainoa.

 

ILMOITTAUTUMISET JA PAIKKAVARAUKSET

Jos sinulla on jo valmis ryhmä, ilmoita ryhmäsi kevään ja kesän fysiikkaharjoittelujaksoille nyt!

  • Muista ilmoittaa:
    • Harjoituskertojen viikottainen määrä
    • Harjoitusjakson pituus (4vko, 6vko, 12vko)
    • Harjoitusryhmän koko
    • Harjoitusryhmän ikähaarukka
    • Osallistujien, osalistujien vanhempien (jos osallistujat ovat alle 18 vuotiaita) ja ryhmän ilmoittajan yhteystiedot.
  • Jos sinulla ei ole valmista ryhmää, ilmoita meille alla olevista vaihtoehdoista seuraavat tiedot:
    • Harjoituskertojen viikottainen määrä.
    • Harjoitusjakson pituus (4vko, 6vko, 12vko).
    • Toivottu ikäryhmä.
    • Harjoitusryhmän koko.
    • Osallistujan/huoltajan yhteystiedot.

Ilmoittautumiset ja paikkavaraukset on ilmoitettava 26.4. mennessä.

Ensimmäiset harjoitusjaksot alkavat 3.5.
Harjoitusten kellonajat tarkentuvat myöhemmin.

Ryhmät toteutuvat, niiden tullessa täyteen. Paikkoja on rajoitetusti.

Lisätiedot, ilmoittautumiset ja paikkavaraukset: office@sslfinland.fi / +358503004391 (arkisin klo 08:0-18.00).

Kevään ja kesän pienryhmäkoot ja hinnat